Lęšių košė

Panašiu principu gaminama pupelių košė. Aš, iš pradžių galvodama apie visai kitokį troškinį, to net neprisiminiau, tačiau į puodą berdama tarkuotas bulves pamąsčiau: kažką panašaus jau gaminusi esu :)


Lengvai vakarienei - pagrindinis patiekalas.
Sotiems pietums - puikiausias garnyras prie paskrudintų rūkytų dešrelių. NIAM.

Reikės:
  • Geros stiklinės nevirtų lęšių
  • 2-3 kartus daugiau vandens, nei imsite šių ankštinių daržovių (vandens gali dar prireikti gamybos eigoje)
  • 4 bulvių
  • 4 šaukštų pomidorų pastos
  • 2 arbatinių šaukštelių garstyčių
  • Druskos, pipirų, kitų mėgiamų prieskonių pagardinti (aš naudojau tiesiog "Persiladą"  :) )

Lešius perplauname švariu tekančiu vandeniu ir beriame į puodą. Čia supilame vandenį.
Kol daržovės verda (~15 minučių) - ruošiame bulves: skutame, plauname, tarkuojame burokine tarka.
Po mano jau minėtų 15-os minučių tarkius suverčiame į puodą. Štai čia gali prireikti vis trupučio vandens iki pat gamybos pabaigos. Tik pilkite atsargiai! Pavyzdžiui aš košės jau rezultate norėjau gal kiek tirštesnės, o kantrybės garinti vandenį jau nebebuvo: pilvas gurgė :)
 Išmaišome ir verdame vis pamaišydami (geriausia - medine mentele ar šaukštu) ant nedidelės ugnies dar 15 minučių.
Joms praėjus sudedame pomidorų pastą, garstyčias, prieskonius. Išmaišome ir dar kelias minutes patroškiname.

Kol lęšiai "baiginėja" troškintis su visais subertais ir supiltais pagardais - galima pasiskrudinti dešreles :)



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.

Ieškoti šiame dienoraštyje

Peržiūrų skaičius